-=T.e.S=- ClaN
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

-=T.e.S=- ClaN

-=The Elder Strikers=-
 
AcasaPortalUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Cum InCePeM sA fAcEm Un PluGiN

In jos 
AutorMesaj
@ce
Admin
@ce


Mesaje : 146
Data de înscriere : 23/04/2008

Cum InCePeM sA fAcEm Un PluGiN Empty
MesajSubiect: Cum InCePeM sA fAcEm Un PluGiN   Cum InCePeM sA fAcEm Un PluGiN Icon_minitimeVin Apr 25, 2008 3:45 am

Ok , in acest Tutorial voi explica pas cu pas ,
tot ce trebuie facut pentru a crea un Plugin simplu (Inceputul) . Daca
nu ai facut nici un Plugin pana acum si nu ai habar cum se face , casca
bine ochii ; vei invata acum happy .

Plugin-urile , dupa cum
cred ca ati vazut deja (Daca v-ati uitat in vreun .sma) sunt alcatuite
din public-uri si din stock-uri (Ceea ce veti invata mai tarziu ,
deocamdata invatam public-uri) .

Vom creea un fisier .txt ,
caruia ii modificam extensia in .sma . Sa spunem ca am creat fisierul
plugin.sma . Il deschidem cu notepad (Puteti folosi si alte programe
ajutatoare in scripting , dar nu recomand ; este bine sa invatati asa) .

ncepem
prin niste include-uri . Ce sunt acestea ? Sunt niste linii de comanda
care arata amxmodx-ului ce functii (utilitati) vor fi folosite in acest
Plugin . Pentru inceput , ii aratam ca vom folosi amxmodx :
Cod:
#include <amxmodx>

Lista de include-uri poate continua , dar deocamdata lasam asa . Veti invata mai tarziu si despre alte include-uri .

Apoi , intregistram Plugin-ul , printr-un public specific , numit public plugin_init() . Deci , apasam un enter si adaugam :
Cod:
public plugin_init()

{

}

Intre
cele 2 paranteze ( { si } ) , vom adauga codul public-ului respectiv .
Aceste acolade reprezinta inceputul si sfarsitul unei anumite parti / a
intregului public . Mai tarziu vom invata si partea cu mai multe parti
ale unui public , dar deocamdata lasam asa . Intre paranteze , adaugam
register_plugin("Numele Pluginului","versiunea","autorul") .
Register_plugin este o functie a include-ului de mai sus (amxmodx) ,
iar celelalte sunt argumentele . Vom avea :
Cod:
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

}

Atentie
! Acel spatiu lasat de mine inaintea register_plugin este absolut
necesar pentru a functiona Plugin-ul corect ! Acel spatiu NU va trebui
sa-l lasati cu space , ci cu tasta TAB . Deasemenea intr-un Plugin NU
va trebui sa folositi DELOC tasta space (Decat intre argumente) !
Inlocuim nume cu Plugin-ului , versiune cu versiunea autor cu autorul
Plugin-ului (Numele dvs) . Atentie ! Lasam ghilimelele asa cum sunt !
Modificam doar cuvintele .
Tot in plugin_init , vom putea sa mai inregistram si niste comenzi . Vom inregistra una . Functia este urmatoarea :
Cod:
register_concmd("comanda","public",accesul de admin,"Mesaj care apare cand dai amx_help")

La "accesul de admin" , putem pune :
Cod:
ADMIN_RESERVATION

ADMIN_IMMUNITY

ADMIN_KICK

ADMIN_BAN

ADMIN_SLAY

ADMIN_MAP

ADMIN_CVAR

ADMIN_CFG

ADMIN_CHAT

ADMIN_VOTE

ADMIN_PASSWORD

ADMIN_RCON

ADMIN_LEVEL_A

ADMIN_LEVEL_B

ADMIN_LEVEL_C

ADMIN_LEVEL_D

ADMIN_LEVEL_E

ADMIN_LEVEL_F

ADMIN_LEVEL_G

ADMIN_LEVEL_H

Deci , adaugam in .sma :
Cod:
register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"Take a snapshot to selected player")

La comanda amx_ss , se va executa public-ul admin_ss , doar daca are adminul care executa comanda litera "C" in acces .
Ok , acum sa facem public-ul .
Adaugam :
Cod:
public admin_ss(id)

{

}

Dupa cum vedeti , am adaugat un id in acest public . Acest id reprezinta index-ul pe care va fi executata comanda .
Intre
{ si } , va trebui sa adaugam code-ul public-ului . Deobicei este o
combinatie intre niste functii aici . De exemplu , daca vrem sa ii
facem un snapshot unui Player , vom adauga intre { si } urmatoarea
functie :
Cod:
client_cmd(id, "snapshot")

Client_cmd
reprezinta functia pentru executare a unei comenzi asupra unui client ,
iar id reprezinta cui sa executi comanda . Snapshot reprezinta comanda .
Adaugam niste tab-uri ca sa fie ordonat bine code-ul . Ok , pana acum ar trebui sa avem urmatoarele :
Cod:
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"It takes a snapshot to the specified Player .")

}



public admin_ss(id)

{

client_cmd(id, "snapshot")

}

Succes!!!
Sus In jos
https://tes-clan.forumgratuit.ro
 
Cum InCePeM sA fAcEm Un PluGiN
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» WoW Mod Plugin
» Plugin Knife Mod
» Plugin pt ceas si data
» High Pinger Kicker AMX MOD X Plugin
» Plugin:sunete,harti,pariuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
-=T.e.S=- ClaN :: ..::Tutoriale CStrike::..-
Mergi direct la: